The German Room ~ Vol. 2 ~

The place to converse with other members of a guild or club.
User avatar
kunigund
Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Fire
CreaturesTrade
Posts: 1236
Joined: November 14th, 2012, 1:13:53 pm

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by kunigund »

@Lunalux: Die CWs von Remy sind nicht im Keep stream. Von Remy bekommt man je 3 x Blue Crystalwing (2010, also erstes magiversary), Purple Pteira Crystalwing (2011), Golden Pteira Crystalwing (2011), und Prismatic Crystalwing (gift born 2023).

Zufällig mit den drinks bekommt man auch ab und zu einen Rewin Drachen (auch nachdem Remy sagt, dass man nichts mehr bekommt).
User avatar
Lunalux
MagiStream Donor
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Light
CreaturesTrade
Posts: 8569
Joined: August 10th, 2009, 4:09:30 am
Gender: Female
Location: AT, Austria, Österreich

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Lunalux »

ui, danke Kunigund!
Ich geh mich mal besaufen. XD
User avatar
Rhia
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Life
CreaturesTrade
Posts: 4754
Joined: November 1st, 2011, 8:07:07 am
Gender: Female
Location: Germany

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Rhia »

moin ^^

Ich geh dann mal noch paar Geschenke verteilen. Diesmal sind ja nicht alle schon voll. XD
wishlist
Image
my lineages

(Just post in the thread or pm me if you are interested in offsprings - for free.)
Image

Keep cleaning-Sale

Image
My all-time Giveaway


Image
User avatar
kunigund
Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Fire
CreaturesTrade
Posts: 1236
Joined: November 14th, 2012, 1:13:53 pm

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by kunigund »

Lunalux wrote: May 12th, 2024, 3:50:18 am ui, danke Kunigund!
Ich geh mich mal besaufen. XD
Viel Spaß! Ich klick mich jetzt dann durch die IFN, danach folgt die tägliche Besäufnis und als krönender Abschluß ein special brew. :t-woo:
Meine Rewins (derzeit 41) haven pro Drache durchschnitttlich 1200 g gekostet.
User avatar
Rhia
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Life
CreaturesTrade
Posts: 4754
Joined: November 1st, 2011, 8:07:07 am
Gender: Female
Location: Germany

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Rhia »

kunigund wrote: May 12th, 2024, 10:31:20 am danach folgt die tägliche Besäufnis und als krönender Abschluß ein special brew. :t-woo:

:lol: :lol:

Ein Glück, dass es nur virtuelle Besäufnisse sind. XD
wishlist
Image
my lineages

(Just post in the thread or pm me if you are interested in offsprings - for free.)
Image

Keep cleaning-Sale

Image
My all-time Giveaway


Image
User avatar
kunigund
Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Fire
CreaturesTrade
Posts: 1236
Joined: November 14th, 2012, 1:13:53 pm

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by kunigund »

@Rhia: Das ist tatsächlich ein entscheidender Punkt! "Hilfe, ich bin virtueller Alkoholiker, wenn da "have another" steht, kann ich nicht auf "no" klicken." :derp:
User avatar
biru
MagiStream Donor
CreaturesTrade
Posts: 2565
Joined: September 7th, 2009, 9:14:48 am
Gender: Female

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by biru »

Happpy mmagivershery ..... Ich habbsh auch shchon mitbekommen *kopfshchütteel*
Morrgen shchau ich mal, ob ich noch wash vershchenken kann ...hic... , bin grad zzu müde. Lasht esh euch gut gehen.
Winter is coming.......
User avatar
Lunalux
MagiStream Donor
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Light
CreaturesTrade
Posts: 8569
Joined: August 10th, 2009, 4:09:30 am
Gender: Female
Location: AT, Austria, Österreich

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Lunalux »

ui, die beiden neuen cws sehen ja echt nice aus :D
User avatar
Fin
MagiStream Donor
Member of Society of the Trident Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Life
CreaturesTrade
Posts: 7329
Joined: June 10th, 2009, 10:04:56 am

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Fin »

Wow ... da isshht man einn paar TTagee nicht ...hic... on und dann dassh ...hic... !! :DD

Wahnshinn, dash ishht ja der Hammer wash esh grad allesh gibt <3 - Happy Magivershary Euch allen :t-*gigglesnort**: <3 - 15 Jahre, die Zeitt verfliegt ...hic... echt!

NNächshtesh Jahr könnneen wir dann 25 Jahre &qquot;German Rooom&quott; ...hic... feiernn, yeah! :bounce:

Achja und "Prost!"
Image ~*~ImageImageImageImageImage ~*~ Image

♥♥


Fin's Giveaway ~ Image ~ Happy Magiversary! :t-:)
User avatar
Lunalux
MagiStream Donor
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Light
CreaturesTrade
Posts: 8569
Joined: August 10th, 2009, 4:09:30 am
Gender: Female
Location: AT, Austria, Österreich

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Lunalux »

Fin wrote: May 13th, 2024, 4:13:23 am Wow ... da isshht man einn paar TTagee nicht ...hic... on und dann dassh ...hic... !! :DD

Wahnshinn, dash ishht ja der Hammer wash esh grad allesh gibt <3 - Happy Magivershary Euch allen :t-*gigglesnort**: <3 - 15 Jahre, die Zeitt verfliegt ...hic... echt!

NNächshtesh Jahr könnneen wir dann 25 Jahre &qquot;German Rooom&quott; ...hic... feiernn, yeah! :bounce:

Achja und "Prost!"
25 jahre german room? Fin ich glaub du hast zu viel getrunken :t-lol:

Return to “Guilds Quarter”